چگونه داستان محتوای بازاریابی خود را پیدا کنیم؟ | سری دوم
نوشته شده توسط : worldmarketing

این برند بعضاً به شوخ طبعی ، کمیک و کاملاً هجوآمیز مشهور است - و زبان آنها حتی در صفحه اصلی آنها نشان دهنده این است. مشتریان به دلیل داستان و زبان برند با آن پیوند برقرار کرده اند.

از طرف دیگر ، نگاهی به اسلاک بیندازید ، برندی جدی تر اما با زبان خود بسیار عمدی.

همه چیز در مورد برنامه بهره وری ، کارایی را فریاد می زند ، حتی نحوه صحبت با مشتریان و تبلیغ کنندگان خود.

نکته مهمی که باید بخاطر بسپارید این است که شما نمی توانید فقط صدا انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که با شخصیت برند شما مطابقت داشته باشد. زبان شما باید از شخصیت و داستان تجاری که می خواهید بگویید نشأت بگیرد ، نه برعکس.

بنابراین ، از خود بپرسید ، "آیا ما محتوایی درست می کنیم که به نظر صدای واقعی مارک ما برسد؟ یا ما برای تقلید از سایر شرکت های محبوب ، آن را جعل می کنیم؟ "

ج) جنبه های بصری محتوای شما کجاست؟
شما این سخنان بیش از حد را شنیده اید که می گوید یک عکس هزار کلمه است ، و ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم درست است: محتوای تصویری شما نقش اصلی در هویت و داستانی دارد که به مشتریان ارائه می دهید.

طبق گفته 64 درصد از مصرف کنندگان ، ارزشهای مشترک دلیل اصلی آنهاست و رابطه آنها را با یک برند حفظ می کند. آنها فقط به دنبال محصولات خوب نیستند - آنها به دنبال ارتباط عاطفی عمیق تر از خرید و فروش هستند.

هنگامی که می خواهید از طریق داستان سرایی و محتوا به آن ارتباط شخصی با مصرف کنندگان برسید ، به عوامل راه اندازی بصری نیاز دارید. مطالعات نشان داده است که تأثیرات روانشناختی تصاویر بر خوانندگان بیشتر از آمار است و اگرچه آمار هنوز هم مهم است ، اما یک داستان کاملاً مثر نیست ، مگر اینکه با تصویر مناسب مرتبط شود.
این برند برای پرورش شخصیت خیرخواهانه و فداکاری بسیار سخت کار کرده است ، و بخشی از آن از داستان سرایی آنها ناشی می شود که در آن آنها نشان می دهند که چگونه برند با شرکای مختلف در سراسر جهان برای ایجاد تغییرات مثبت شریک هستند.

TOMS می تواند در مورد کمک های چپ و راست صحبت کند ، و تلاش می کند تا عکسی از مارکی را که داستانی برای گفتن دارد ترسیم کند ، اما واضح است که تصویری که انتخاب می کنند جذابیت احساسی و همچنین اصالت بیشتری به برند آنها می بخشد.

تصاویر شما از کجا می آیند؟ از چه جنبه های بصری استفاده می کنید و مهمتر از همه ، آیا آنها از داستان تجاری پشتیبانی می کنند یا خوانندگان را از آن منحرف می کنند؟

د) آیا مطالب شما صادقانه است؟
چه در مورد زبان به عنوان ابزاری برای داستان گویی و چه در مورد تصویر بحث کرده باشیم ، کلمه "اصالت" را کاملاً استفاده کرده ایم. نود درصد خریداران هزار ساله گفته اند که اصالت برای آنها مهم است وقتی تصمیم می گیرند از کدام مارک ها حمایت کنند - و این آماری است که طی سالها رشد کرده است.

در پایان روز ، محتوای شما می تواند فریبنده ، خوش نوشت و پر از شخصیت باشد ، اما اگر در مورد شخصی که دارید درست نیست ، به توانایی کلی داستان سرایی شما کمک نمی کند. حقایق ، صحت و اعتبار راجع به فاکتور "واو" که برخی مارک ها از آن استفاده می کنند ، ارزشمند هستند.

تجربه کاربر را در محتوا بررسی کنید
الف) آیا اولین برداشت شما فریبنده مشتریان است؟
تا کنون ، ما در مورد تعریف داستان مارک خود و ایجاد تغییراتی برای نشان دادن شخصیت و ویژگی های شما صحبت های زیادی انجام داده ایم. اکنون وقت آن است که در مورد جنبه های مصرف کنندگان صحبت کنیم.

هنگامی که مشتری هر بخشی از محتوای شما را می بیند ، خواه وبلاگ باشد ، تبلیغات ، ویدیو یا صدا ، آن را تحت تأثیر قرار می دهد. داستانی که شما می گویید به آنها کمک می کند تا یک قضاوت اولیه ایجاد کنند و این نظر مهم است.

هنگامی که داستانی را که می خواهید در محتوای خود بگویید ، کشف می کنید ، درک کنید که از نظر آماری ، حدود هفت ثانیه وقت دارید تا اولین برداشت خوب را ایجاد کنید. این نمی تواند داستانی طولانی باشد که گفتن آن به سنین مختلف نیاز دارد - باید بلافاصله قابل مشاهده باشد.

ب) داستان های شما برای مخاطب چه اهمیتی دارد؟
در حالی که داستان برند خود را شکل می دهید ، لحظه ای متوقف شوید و از خود بپرسید ، "چرا کسی باید به این موضوع اهمیت دهد؟"

محتوای شما می تواند یک میلیون داستان مرتبط را در خود جای دهد ، اما اگر مخاطب شما این ارتباط را برقرار نمی کند و به نوعی از آن بهره مند نمی شود ، به سختی یک نکته وجود دارد. داستان سرایی نام تجاری خوب در واقع ایجاد ارتباطی قوی است و برای انجام آن ، داستان شما باید مهم باشد.

در عرض چند ثانیه از خواندن Krochet Kids ، یک لباس غیر انتفاعی ، ایده روشنی از آنچه در مورد آنها هستند ، دارید.





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: